Wirtualne biuro

0
429

Jednym z nowoczesnych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy mają dylemat, gdzie zlokalizować siedzibę swojej firmy jest wirtualne biuro (z ang. Virtual Office), czyli e-biuro (e-office). Dzięki temu istnieją na dowolnym rynku produkcyjnym czy usługowym bez potrzeby posiadania stacjonarnego biura. Wybierając lokalizację na wirtualne biuro Wrocław jest jedną z opcji.

Wirtualne biuro – czyli co tak dokładnie?

Wirtualne biuro to usługa, polegająca na zupełnym przeniesieniu realizacji wielu funkcji administracyjnych i biurowych poza strukturę organizacyjną danego przedsiębiorstwa czy firmy. Jest to działanie zwane outsourcing. Część lub wszystkie zadania zostają zlecone podmiotom, które przejmują określone działania. Dzięki temu znacznie minimalizuje się koszty związane z comiesięczną opłatą za wynajem oraz opłaty eksploatacyjne pomieszczenia czy też zatrudnieniem dodatkowych osób.

Wirtualne biuro Wrocław pozwala na rejestracje nawet kilku firm pod jednym adresem. Ten rodzaj rozwiązania często wybierają właściciele firm jednoosobowych, jak również mali przedsiębiorcy. Prowadząc firmę w domu nie trzeba wówczas podawać adresu zamieszkania. Dodatkowym atutem jest lokalizacja w renomowanym zespole biur, co zwiększa prestiż firmy już od początku jej działalności.

Zadania, które są oferowane przez wirtualne biuro Wrocław

Wirtualne biuro Wrocław czy też w innych miastach w Polsce lub na świecie oferuje nie tylko stały adres na siedzibę firmy, fabryki, sklepu czy urzędu. Wiele firm rozszerzając swoją działalność na inne lokalizacje zakłada oddziały terenowe lub zamiejscowe korzystając z wirtualnego biura.

To rozwiązanie niesie dodatkowe korzyści w postaci korzystania z takich usług jak na przykład:

  • zdalna obsługa telefoniczna (indywidualny numer firmowy, w tym fax);
  • zdalna obsługa korespondencji (przesyłanie i odbieranie, np.. do skrytki pocztowej);
  • adres mailowy oraz domena internetowa – z obsługą lub bez;
  • pomocy w postaci wsparcia prawnika, informatyka czy księgowego zgodnie z potrzebami;
  • archiwizacja dokumentów na życzenie klienta;
  • wsparcie podczas etapu rejestracji podmiotu gospodarczego w urzędzie (np. ZUS, KRUS, KRS, US, czy GUS );
  • wsparcie przy organizacji szkoleń, posiedzeń zarządu czy imprez firmowych poprzez  wynajem sali zgodnie ze wskazaniem;
  • wynajem biurek tj. miejsc pracy dla freelancerów (w tym programistów, grafików, copywriterów itp.);
  • inne usługi marketingowo-reklamowe, jak np. wyrabianie pieczątek, drukowanie oraz dystrybucja wizytówek, plakatów czy ulotek.