Każdy przedsiębiorca wie, że reklama to podstawa sukcesu. Ale jaka jest dobra reklama? Musi jak najskuteczniej zachęcać do zakupu produktu lub skorzystania z usługi. Środków do stworzenia dobrej reklamy istnieje bardzo wiele, a jednym z nich jest kubek z własnym nadrukiem.
Kubki reklamowe. Czy kubek może być reklamą?
Oczywiście, czemu nie? Każdy z nas widzi codziennie tysiące kubków reklamowych. Jedni je lubią, inni nie. Niektórzy mogą je nawet zaliczać do “sztuki użytkowej”, ale nawet jeśli takie naczynie nie jest wielkim dziełem plastycznym, spełnia więcej niż jedną rolę. Reklamową i użytkową. Z naszej inicjatywy można dorzucić tu kolejną funkcję – nadruk może być przecież humorystycznym obrazkiem lub tekstem, może być ciekawostką lub inną edukacyjną ilustracją, może być… czymkolwiek. To ty dokonujesz wyboru i to od ciebie zależy wygląd kubka z nadrukiem.
Doświadczenie podpowiada, by zwrócić uwagę na formę kubka. Po pierwsze, kształt. Istnieje bardzo wiele różnych wzorów wykonania kubków ceramicznych. Mogą być proste, wybrzuszone, nieregularne, zwężające się lub rozszerzające. Również denka występują w różnych kształtach, z których najpopularniejsze to koło i kwadrat o zaokrąglonych rogach. Kubek może mieć ucho lub nie, ale jeśli ma – tutaj też istnieje wiele wariantów jego wyglądu. Po drugie, trzeba zdecydować o grubości ceramiki, z której wykonane jest naczynie. Niektórzy lubią kubki grubsze, masywniejsze, które dłużej trzymają ciepło, ale są cięższe niż zwykłe. Inni nie lubią pić z takich naczyń i wybierają cieńszą ceramikę. Taki kubek jest dużo lżejszy i delikatny. To od ciebie zależy, którą formę wybierzesz dla swojego kubka z nadrukiem.
Dlaczego kubek z własnym nadrukiem jest dobrym nośnikiem reklamy?
Z pewnością dzięki jego niezbędności w codziennym życiu. Z kubków korzystamy każdego dnia, a jeśli ktoś dzień w dzień będzie patrzył na reklamę twojej firmy na swoim kubku z pyszną kawą, firma będzie kojarzyła mu się pozytywnie i na pewno będzie o niej pamiętał. Reklama jako kubek z nadrukiem jest też trwalsza niż taka np. na papierze. Potencjalny klient ulotkę szybko wyrzuci, czego raczej nie zrobi z kubkiem.