Za sukcesem wielkich marek stoi ciężka praca, wysoka jakość świadczonych usług i sprzedawanych produktów, a także rzetelna marka, budowana przez długie lata.
Wyświechtane powiedzonko głosi, że reklama jest dźwignią handlu. Niewiele jest przysłów i hasełek, które nie zabierają w sobie bodaj ziarna prawdy, lecz to jest trafne w 100%. Dzisiejsi eksperci od reklamy są już świadomi, że najwięcej klientów, a jednocześnie przy niewielkich nakładach, zdobywa się przez Internet – począwszy od pasywnych reklam wyświetlanych na stronach, a skończywszy na aktywnych formach promocji (np. akcje na Facebooku, konkursy itd.). Czasem jednak warto postawić na tradycyjne metody i zachęcić potencjalnych klientów przez wręczenie im drobnych upominków, stad duża popularność produktów określanych mianem „gadżety dla firm”.
Co może posłużyć za materiał do skutecznej i ambitnej reklamy?
Praktycznie każdy przedmiot codziennego użytku jest dobrym nośnikiem reklamy. Im bardziej powszechny i zbawienny dla użytkowników, tym lepiej, bo przecież gra skojarzeń w biznesie reklamy to podstawowa zasada. W Internecie można odnaleźć mnóstwo sklepów, które podejmują się wykonywania gadżetów reklamowych z logo firmy, informacjami handlowymi i kontaktowymi na niezliczonych przedmiotach. Klasyką są długopisy, chorągiewki, pliki karteczek albo kubki. Bardziej odważni właściciele firm mogą postawić na coś nietuzinkowego, np. powerbanki, pen-drive’y albo czapeczki. Egzamin zdają też jakieś słodkie przysmaki, które owinięto w reklamowe opakowanie (np. cukierki).
Ile to kosztuje?
Koszt wykonania takiej usługi jest różny, a należy doliczyć jeszcze cenę przedmiotu. Z reguły jest tak, że kwota maleje proporcjonalnie do wzrostu ilości zamawianych produktów, dlatego warto rozważyć rozmiar takiej inwestycji. Najbardziej zasadnym wyjściem jest zamówienie wielu przedmiotów, ustalenie, który z nich cieszy się największym wzięciem, a następnie zamówienie w dużej ilości najpopularniejszego nośnika reklamy. Niewielkim kosztem można rozreklamować firmę w swojej okolicy i zjednać sympatię potencjalnych klientów.