Wizytówki

0
349

Wizytówka to łącznik między firmą a potencjalnym klientem. Dziś już żadna z poważnych firm nie wyobraża sobie nie posiadania tych małych karteczek w arsenale swoich narzędzi marketingowych. Wizytówki stały się tak popularne w dzisiejszym świecie biznesu, że specjalnie dla nich powstał nowy przedmiot użytkowy – wizytownik, będący podręcznym segregatorem wizytówek.

Jak powinny wyglądać wizytówki?

Każda musi zawierać informacje kluczowe dla klienta – nazwę firmy, adres, telefon i adres e-mail. Jeśli jest to wizytówka personalna, musi zawierać również imię i nazwisko specjalisty odpowiedzialnego za kontakt z klientem czy też innego przedstawiciela firmy.

Wizytówki powinny być czytelne, a informacje ułożone na nich w sposób klarowny. Nie może być ich zbyt dużo, by klient nie miał problemu z odszukaniem tej, której potrzebuje (np. numeru telefonu). Jeśli firma posiada swoje logo, ono także powinno znaleźć się na wizytówce. Ciekawym układem jest zamieszczenie dużego logotypu z jednej strony wizytówki, a pozostałych informacji z drugiej.

Skąd wziąć wizytówki i jak je zaprojektować?

Jest wiele firm na rynku, zajmujących się wydrukiem cyfrowym. Jeśli zupełnie nie wiemy, jak powinny wyglądać wizytówki naszej firmy, warto udać się do zakładu zajmującego się wydrukiem i omówić  z nimi naszą koncepcję. Specjalista od wydruku pomoże nam dobrać czcionkę, kolorystykę oraz układ informacji. Jeśli jednak mamy swój pomysł co do wyglądu wizytówki, wiele firm drukarskich oferuje na swojej stronie narzędzie takie jak kreator wizytówek. Pozwoli on klientowi samodzielnie zaprojektować wizytówkę dla swojej firmy. Wizytówki możemy zaprojektować zupełnie samodzielnie lub skorzystać z gotowych szablonów, udostępnionych przez firmę drukarską.

Jeśli dysponujemy bardzo niewielką ilością wolnego czasu, w ten sposób można nabyć wizytówki nawet bez wychodzenia z domu. Firma po otrzymaniu naszego projektu online dokona wydruku i gotowy produkt prześle pod wskazany adres.

Cena gotowego produktu zależy od wielkości wizytówki, papieru, na którym jest wydrukowana (gramatura, połysk/mat) oraz ilości.