Pomysł na gadżet reklamowy – kubek termiczny

0
315

Kubki termiczne cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Dzięki nim możemy raczyć się gorącą i aromatyczną kawą nie tylko w domach i biurach, ale również w samochodach i środkach komunikacji miejskiej. 

Dlatego też kubek termiczny jest jednym z najlepszych pomysłów na gadżet reklamowy. Nie należy on wprawdzie do gadżetów najtańszych, ale pozwala na osiąganie znakomitych efektów marketingowych przy zachowaniu rozsądnego budżetu. Dlatego jest chętnie wykorzystywany przez marketerów.

O czym warto pamiętać zamawiając kubki termiczne? Jakich błędów unikać? Zapraszamy do zapoznania się z krótkim przewodnikiem.

Rozmiar kubka

W tym przypadku rozmiar zdecydowanie ma znaczenie. Polacy pokochali bowiem duże kawy, którymi mogą raczyć się przez dłuższy czas. Minimalna zalecana pojemność kubka termicznego nie powinna być mniejsza niż 400 mililitrów. Duży kubek to także korzyść dla marketera, który uzyskuje większą powierzchnię reklamową.

Jednak rozmiar to nie tylko pojemność. Warto pamiętać, że kubki termiczne są często używane przez kierowców. W związku z tym muszą pasować do rozmiarów uchwytów. Problemem będzie zarówno zbyt duży kubek, którego nie będzie jak zainstalować w aucie. Ale równie poważnym kłopotem będzie kubek zbyt mały. W takim przypadku uchwyt nie będzie zapewniał wymaganej stabilności. W efekcie taki gadżet reklamowy nie będzie używany. A używalność zapewnia przecież właściwy efekt marketingowy!

Właściwości termiczne

Oczywiście można spotkać wielu zwolenników zimnej kawy. Jednak dla większości prawdziwą przyjemnością jest picie gorącego i aromatycznego napoju. Dlatego też kubek termiczny powinien zapewniać jak najdłuższe utrzymywanie wysokiej temperatury naparu z ziaren kawowca. Warto zatem zadbać, aby był on wykonany w odpowiedniej technologii i z odpowiednich materiałów.

Odpowiednie właściwości izolacyjne sprawdzą się także w przypadku miłośników kaw mrożonych. Dzięki odpowiednio zbudowanym ściankom kubki termiczne sprawią, że napoje będę przyjemnie chłodne przez długi czas i zapewnią spożywającym oczekiwaną porcję orzeźwienia.

Bezpieczeństwo i wygoda

Na koniec warto wspomnieć o bezpieczeństwie i wygodzie użytkowania kubka. Oblanie się gorącą kawą nie należy bowiem do przyjemności. W najlepszym przypadku ucierpi jedynie odzież. W najgorszym – użytkownik kubka. Dlatego kubki wysokiej jakości powinny być skonstruowane tak, aby zapewniać zarówno bezpieczeństwo jak i wygodę użytkowania niezależnie od sytuacji. Brak troski o potencjalnych klientów jest bowiem prostą receptą na brak sukcesu.

Podsumowując można zdecydowanie stwierdzić, że kubki termiczne są doskonałymi gadżetami reklamowymi. Są funkcjonalne i często używane przez potencjalnych klientów. Dzięki temu są doskonałym nośnikiem logotypów lub krótkich sloganów reklamowych.