Trzy najlepsze sposoby na zwiększenie prowizji partnerskich z dnia na dzień

0
520

Idealny świat marketingu afiliacyjnego nie wymaga posiadania wygranej strony internetowej, zajmowania się klientami, refundacji, rozwoju produktu i konserwacji. Jest to jeden z najłatwiejszych sposobów na rozpoczęcie działalności w Internecie i zarabianie większych zysków.

Zakładając, że jesteś już w programie partnerskim, co byłoby następną rzeczą, którą chciałbyś zrobić? Podwójne, a nawet potrojone prowizje, prawda? Jak to robisz?

Oto kilka skutecznych wskazówek, jak zwiększyć prowizje programu partnerskiego z dnia na dzień.

1. Poznaj najlepszy program i produkty do promowania. Oczywiście, chciałbyś promować program, który pozwoli Ci osiągnąć największe zyski w jak najkrótszym czasie.

Jest kilka czynników, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze takiego programu. Wybierz te, które mają hojną strukturę prowizji. Mieć produkty, które pasują do grupy docelowej. A to ma mocne osiągnięcia w spłacaniu swojego partnera łatwo i na czas. Jeśli nie możesz zwiększyć inwestycji, zrzuć ten program i szukaj dalej lepszych.

Istnieją tysiące programów partnerskich online, które dają powód do bycia wybrednym. Możesz wybrać najlepsze rozwiązanie, aby nie stracić swoich dolarów reklamowych.

Pisz bezpłatne raporty lub krótkie e-booki, aby dystrybuować je ze swojej witryny. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że konkurujesz z innymi podmiotami stowarzyszonymi promującymi ten sam program. Jeśli zaczniesz pisać krótki raport dotyczący promowanego produktu, będziesz mógł odróżnić się od innych podmiotów stowarzyszonych.

W raportach podaj bezpłatnie kilka cennych informacji. Jeśli to możliwe, dodaj kilka zaleceń dotyczących produktów. W e-bookach zyskujesz wiarygodność. Klienci zobaczą to w tobie i będą zachęceni do wypróbowania tego, co oferujesz.

2. Zbieraj i zapisuj adresy e-mail osób, które pobierają bezpłatne e-booki. Jest to znany fakt, że ludzie nie dokonują zakupu przy pierwszym nagabywaniu. Możesz wysłać wiadomość więcej niż sześć razy, aby dokonać sprzedaży.

Jest to prosty powód, dla którego powinieneś zebrać informacje kontaktowe tych, którzy pobrali twoje raporty i e-booki. Możesz nawiązać kontakt z tymi kontaktami, aby przypomnieć im o dokonaniu zakupu od Ciebie.

Uzyskaj informacje kontaktowe potencjalnego klienta przed wysłaniem go na stronę sprzedawcy. Pamiętaj, że zapewniasz darmową reklamę dla właścicieli produktów. Otrzymasz wynagrodzenie tylko wtedy, gdy dokonasz sprzedaży. Jeśli prześlesz prospekty bezpośrednio do dostawców, są szanse, że zostaną utracone na zawsze.

Ale gdy otrzymasz ich nazwiska, możesz zawsze wysyłać do nich inne wiadomości marketingowe, aby móc zarobić prowizję tylko zamiast jednorazowej sprzedaży.

Opublikuj biuletyn online lub E-zine. Zawsze najlepiej jest polecać produkt komuś, kogo znasz, niż sprzedawać nieznajomemu. Jest to celem publikacji własnego biuletynu. Pozwala to również na rozwijanie relacji opartych na zaufaniu ze swoimi subskrybentami.

Ta strategia to delikatna równowaga między dostarczaniem użytecznych informacji a skresem sprzedaży. Jeśli będziesz kontynuował pisanie pouczających artykułów redakcyjnych, będziesz w stanie zbudować poczucie wzajemności wśród swoich czytelników, które może poprowadzić ich do wsparcia poprzez kupowanie twoich produktów.

3. Poproś kupców o wyższą niż zwykle prowizję. Jeśli odnosisz już sukces w danej promocji, powinieneś spróbować skontaktować się ze sprzedawcą i wynegocjować procent prowizji za sprzedaż.

Jeśli sprzedawca jest sprytny, najprawdopodobniej spełni twoją prośbę, a nie straci cenny zasób w tobie. Należy pamiętać, że inwestor jest inwestorem o zerowym ryzyku; więc nie wstydź się prosić o dodanie do swoich prowizji. Po prostu staraj się być rozsądnym.

Napisz silne reklamy na każde kliknięcie. Wyszukiwarka PPC to najskuteczniejszy sposób reklamy online. Jako partner możesz zarabiać tylko dzięki zarządzaniu kampaniami PPC, takimi jak Google AdWords i Overture. Następnie powinieneś spróbować i monitorować je, aby zobaczyć, które reklamy są bardziej skuteczne i które z nich można usunąć.

Wypróbuj te strategie i zobacz różnicę, jaką może ona przynieść do kontroli prowizji w najkrótszym czasie.