Jak mądrze wybrać program partnerski

0
596

Programy marketingu afiliacyjnego zyskały na popularności w ciągu ostatnich kilku lat. Jako jeden z najszybszych i najłatwiejszych sposobów na rozpoczęcie działalności gospodarczej w Internecie ludzie skaczą na tej fali przez miliony. Programy partnerskie oferują handlowcom możliwość zatrudniania ogromnych armii sprzedawców, którzy otrzymują wynagrodzenie za osiągnięte wyniki.

Nagrody dla partnerów mogą być bardzo dobre, a wykwalifikowany marketingowiec może zarabiać wiele tysięcy dolarów miesięcznie. Ta sytuacja, w której wygrywają wszyscy, doprowadziła do eksplozji liczby programów partnerskich dostępnych dla marketerów powiązanych.

Wraz z rozwojem możliwości stowarzyszeniowych pojawiło się wiele pytań, takich jak: jak wybrać odpowiedni program partnerski? Jakich cech należy szukać w programie i co daje duże szanse na osiągnięcie trwałych dochodów? Poniżej znajdują się wskazówki, które pomogą ci ocenić programy partnerskie i pomogą Ci uniknąć marnowania czasu i pieniędzy.

Jakie prowizje płaci program?

Bardzo ważne jest, abyś wiedział, ile możesz zarobić na sprzedaży. Nie ma sensu poświęcać czasu i pieniędzy na promowanie produktu, który płaci bardzo małe prowizje. Możesz wydać więcej na marketing niż na sprzedaż. Najlepiej jest trzymać się produktów marketingowych o wysokiej wartości prowizji, chyba że znalazłeś niszę rynkową, na której możesz sprzedawać ogromne ilości produktów i generować znaczące prowizje od wielkości sprzedaży.

Ile ruchu ma ich strona internetowa?

Spróbuj odkryć ilość ruchu, którą strona powiązana z właścicielem już otrzymuje. Alexa.com jest bardzo przydatnym narzędziem do przeprowadzania tych badań. Jeśli witryna znajduje się w rankingu 100 000 najlepszych, sprzedawca uzyskuje duży ruch, więc możliwe, że istnieje już zbyt wiele podmiotów stowarzyszonych. Jeśli jest w rankingu poniżej 500 000, może to nie być dobre, lub może być doskonałą okazją do zarobienia prawdziwych pieniędzy, stając się jednym z pierwszych partnerów!

Zawsze badaj produkt sprzedawcy, jeśli jego witryna ma niski ranking ruchu. Dobrym pomysłem może być zakup produktu samemu, jeśli możesz sobie na to pozwolić. W przeciwnym razie możesz przeprowadzić wyszukiwanie, aby dowiedzieć się, czy w Internecie są jakieś negatywne opinie. Uważaj, kogo słuchasz, ponieważ wielu ludzi ma zwyczaj ogłaszania programów partnerskich z niczym, aby naprawdę wspierać ich komentarze. Jeśli znajdziesz dużą liczbę negatywnych opinii z niewielkimi pozytywnymi wynikami, dobrym pomysłem byłoby trzymać się z daleka od tego programu partnerskiego.

Jak często są wypłacane prowizje partnerskie?

Niektóre programy partnerskie wypłacają prowizje co tydzień; niektóre raz w miesiącu, inne płacą tylko raz na kwartał. Ważne jest, abyś wiedział, jak często możesz oczekiwać kontroli wypłaty, jeśli zamierzasz mieć kontrolę finansową nad swoją firmą. Czy dysponujesz zasobami finansowymi, aby nadal sprzedawać produkty, jeśli musisz długo czekać, zanim otrzymasz zapłatę? Rozsądne byłoby również znalezienie minimalnej prowizji, którą musisz zarobić, zanim otrzymasz zapłatę.

Czy program partnerski korzysta z plików cookie śledzenia?

Wielu klientów nie kupuje podczas pierwszej wizyty na stronie sprzedawcy. Dlatego ważne jest, aby kupiec korzystał z plików cookie do programu partnerskiego, aby uzyskać kredyt, jeśli klient zwróci i kupi w późniejszym terminie. Sprawdź, jak długo trwają pliki cookie. Im dłużej trwają pliki cookie; tym większe masz szanse na zarabianie!

Czy program partnerski płaci za późniejsze zakupy?

Niektóre programy będą płacić prowizję tylko za sprzedaż, która pochodzi od klientów odwiedzających ich witrynę za pośrednictwem bezpośredniego linku z Twojej strony. Nie płacą ci nic za jakiekolwiek kolejne zakupy dokonane przez klienta, jeśli odwiedzają witrynę sprzedawcy bezpośrednio. Ważne jest, aby otrzymać wynagrodzenie bez względu na to, jaką drogą klient powróci, jeśli chcesz zbudować zrównoważoną firmę partnerską.

Jakie zasoby marketingowe oferuje oferta programu partnerskiego?

Przyjrzyj się rodzajowi i jakości zasobów marketingowych, które zapewniają. Czy dostarczają artykułów, reklam lub innych treści, które można wykorzystać do umieszczenia na swojej stronie? Czy zapewniają bezpłatne przewodniki, oferty specjalne, bezpłatne wirusowe e-książki lub próbki produktów, które możesz wysłać na swoją listę? Jeśli dostarczony przez nich materiał marketingowy jest dobry, jest prawdopodobne, że firma zapewni dobre wsparcie dla swoich oddziałów.

Znalezienie odpowiedniego programu partnerskiego może być trudne. Najlepszą radą jest zrobić własne badania, postępuj zgodnie z powyższymi wskazówkami i słuchaj swoich instynktów. Wykorzystaj powyższe pytania jako pomoc w znalezieniu programu partnerskiego, który umożliwia osiągnięcie celów finansowych. Nigdy nie wiadomo … Możesz po prostu uderzyć w złoto afiliacji marketingowej!