Strona głównaBiznesMarketing Afiliacyjny zmieszany z Google Adsense równa się zyskom

Marketing Afiliacyjny zmieszany z Google Adsense równa się zyskom

Czy jesteś webmasterem, który potrzebuje funduszy, aby Twoja witryna działała? A może Twoja witryna to jedyny sposób na zarabianie? Niezależnie od tego, kim jesteś, dopóki jesteś webmasterem lub wydawcą stron internetowych i potrzebujesz gotówki, marketing partnerski może Ci się przydać. Dzięki marketingowi partnerskiemu możesz łatwo dostać dużo pieniędzy na swoje konto bankowe. A jeśli twoja strona jest bogata w świetne treści i chcesz zarabiać więcej, dlaczego nie wziąć udziału w programie Google Adsense?

Dlaczego Marketing Afiliacyjny?

Cóż, po prostu dlatego, że najłatwiejszym i prawdopodobnie najlepszym sposobem na zarabianie w Internecie, chyba że jesteś biznesmenem i wolisz sprzedawać swoje produkty online niż reklamować produkty innych biznesmenów na swojej stronie. Ale nawet sprzedawcy internetowi mogą czerpać korzyści z programów afiliacyjnych, ponieważ rzeczywiście działa dla handlowców, a także dla partnerów.

Marketing afiliacyjny, po prostu jest powiedziany, jest relacją lub umową zawartą między dwiema stronami internetowymi, przy czym jedna strona jest stroną handlowca, a druga jest witryną podmiotu stowarzyszonego. W związku partner zgadza się pozwolić sprzedawcy reklamować swoje produkty na stronie partnera. Z drugiej strony kupiec zgodziłby się zapłacić partnerowi w jakikolwiek sposób, na jaki się zgodził. Zwykle oznacza to łatwy dochód dla partnera, ponieważ nie zrobiłby nic poza umieszczeniem reklamy sprzedawcy na swojej stronie. Byłoby to również bardzo korzystne dla handlowca, ponieważ pozyskanie partnerów do reklamowania swoich produktów byłoby o wiele tańsze niż zatrudnienie firmy reklamowej do promowania swoich produktów.

Istnieje wiele metod, w jaki sposób sprzedawca może zrekompensować partnerowi za jego usługi, a webmasterowi, te metody po prostu przekładają się na metodę, dzięki której uzyskałby łatwą gotówkę. Wśród bardziej powszechnych metod rekompensaty jest metoda pay-per-click, pay-per-lead i pay-per-sale. Metoda płatności za kliknięcie to metoda preferowana przez podmioty stowarzyszone, ponieważ odwiedzający ją użytkownicy musieliby odwiedzać witrynę reklamodawcy, aby uzyskać pieniądze. Z drugiej strony, dwie pozostałe metody są bardziej preferowane przez akceptantów, ponieważ będą musieli zrekompensować tylko, jeśli odwiedzający stanie się jednym ze swoich rejestrujących lub jeśli odwiedzający faktycznie kupi ich produkty.

Uzyskanie znacznego zysku z programów afiliacyjnych nie zależy jednak tak bardzo od metody kompensacji, jaką ma na ruch generowany przez twoją stronę. Strona internetowa, która może przyciągnąć więcej odwiedzających, generalnie miałaby większe szanse na czerpanie zysków z programów marketingu afiliacyjnego.

A co z Google Adsense?

Google Adsense to w rzeczywistości program marketingowy dla partnerów. W Google Adsense Google działa jako pośrednik między podmiotami stowarzyszonymi a sprzedawcami. Sprzedawca lub reklamodawca po prostu zarejestruje się w Google i dostarczy te drugie reklamy tekstowe dotyczące swoich produktów. Te reklamy, które w rzeczywistości są linkiem do witryny reklamodawcy, pojawiałyby się wtedy w wyszukiwaniach Google, a także w witrynach należących do podmiotów stowarzyszonych lub przez webmasterów, którzy zarejestrowali się w programie Google Adsense.

Chociaż można znaleźć wiele podobieństw między Google Adsense i innymi programami afiliacyjn ymi, można również zobaczyć wiele różnic. W Google Adsense cały webmaster musi umieścić kod na swojej stronie, a Google zajmie się resztą. Reklamy, które Google umieszczałby w Twojej witrynie, byłyby generalnie dopasowane do treści Twojej witryny. Byłoby to korzystne zarówno dla Ciebie, jak i dla reklamodawcy, ponieważ odwiedzający Twoją witrynę byliby mniej lub bardziej zainteresowani reklamowanymi produktami.

Program Google Adsense rekompensuje partnerowi wynagrodzenie za kliknięcie. Reklamodawcy płacą Google pewną kwotę za każdym razem, gdy klikną reklamę w jej witrynie, a Google następnie przekaże tę kwotę za pośrednictwem czeków, chociaż dopiero po odjęciu przez Google ich udziału w kwocie. Czeki Google Adsense są zwykle dostarczane co miesiąc. Ponadto program Google Adsense zapewnia webmasterom narzędzie do śledzenia, które pozwala monitorować zarobki, które faktycznie otrzymujesz z określonej reklamy.

Więc do czego prowadzą nas wszyscy?

Gdzie indziej, tylko zyski, zyski, a jeszcze więcej zysków! Programy marketingowe podmiotów stowarzyszonych i program Google Adsense działają bez względu na to, czy jesteś handlowcem, czy partnerem. Jeśli chodzi o stronę kupca, można zaoszczędzić sporo pieniędzy, jeśli wysiłki reklamowe koncentrują się na marketingu partnerskim, a nie na kontaktach z firmami reklamowymi. Dla webmastera możesz łatwo uzyskać wiele zysków, robiąc to, co robisz najlepiej, a to przez tworzenie stron internetowych. A jeśli połączysz wszystkie swoje zyski z programu Google Adsense i innych programów do marketingu afiliacyjnego, z pewnością przekwalifikujesz się do dużej ilości gotówki.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne